Tuesday, June 15, 2010

* Selamat Datang Semua *


Hai semua pembaca (macam bunyi hos tv pulak..).Okla, blog ini sebenarnya merupakan tempat untuk saya menulis apa-apa saja yang saya suka (sebab ini blog saya..hehe). Tapi jangan takut..saya akan pastikan yang post-postnya adalah yang berbaloi untuk dibaca (so takdela post tentang berapa bakul saya basuh baju hari ni, siapa yang saya nampak tengah korek hidung dalam kereta dan sebagainya..walaupun sebenarnya seronok tengok orang korek hidung dalam kereta nih :) ) Korang semua akan dapat merasakan bahawa saya ni sorang yang sangat beginner dalam hal blog-memblog ni (tengok layout blog pun dah tau..main tempek template dalam blogger jek..) tapi saya dapat rasakan dengan sokongan anda semua saya pasti akan menjadi blogawan yang berjaya (bunyi tv hos lagi...). Ok satu lagi..memandangkan saya ni chekgu bahasa inggeris yang makan belacan.. so rasenya post saya pun macam tu jugak kot..berbahasa rojak..kejap melayu kejap inggeris (suka sayala..nikan blog saya nape perlu explain ek?..perlu ke?..arghh..any seasoned bloggers out there? bole bagi pointers tak?) Okla..saya dah mula membosankan semua, saya akan berhenti menulis. Selamat membaca blog ini....muahh!!!



No comments:

Post a Comment